במסגרת תפקידי כמדריכת תקשוב, בפסג"ה רחובות, הקמנו אתר.
בתוך האתר הקמנו אתרי משנה, בתחומי דעת מרכזיים, אחד מהם הוא אתר השפה. כיון שהוא נמצא בתוך האתר של מרכז פסג"ה רחובות הוא נקרא "ברחובות השפה"
מדריכות השפה המחוזיות ומדריכות השפה בפסג"ה התגייסו ואספו חומרים, חשבו וריכזו קישורים ופעילויות ואותן ריכזנו לאתר זה. אני מלווה אותן בנושא התיקשובי, בבנית האתר מבחינה טכנית, אך גם בשיקולי סידור התפריטים, מיון וארגון החומרים. העבודה בצוות מקצועי מפרה ומעוררת הרבה מחשבה. מאפשרת ליכולות הטכנולוגיות לשרת את הפדגוגיה ולקרב את כל המורים העוסקים בתחום לחומרים שיש ברשת, להציג בפניהם אפשרויות שמציעה הטכנולוגיה לטובת שיכלול ההוראה והתאמתה לעולמם של התלמידים. המחשבה היא כל הזמן - מה יש לנו לתת למורים מבחינת פיתוח מקצועי שאין במקומות אחרים. זהו אתגר לא פשוט שאני בטוחה שהצוות המאד מקצועי של מדריכות השפה יעמוד בו בכבוד. כייף ללוות תהליך כזה הוא יחודי ויכול להוולד רק משיתוף פעולה מאד הדוק .
בתוך האתר הקמנו אתרי משנה, בתחומי דעת מרכזיים, אחד מהם הוא אתר השפה. כיון שהוא נמצא בתוך האתר של מרכז פסג"ה רחובות הוא נקרא "ברחובות השפה"
מדריכות השפה המחוזיות ומדריכות השפה בפסג"ה התגייסו ואספו חומרים, חשבו וריכזו קישורים ופעילויות ואותן ריכזנו לאתר זה. אני מלווה אותן בנושא התיקשובי, בבנית האתר מבחינה טכנית, אך גם בשיקולי סידור התפריטים, מיון וארגון החומרים. העבודה בצוות מקצועי מפרה ומעוררת הרבה מחשבה. מאפשרת ליכולות הטכנולוגיות לשרת את הפדגוגיה ולקרב את כל המורים העוסקים בתחום לחומרים שיש ברשת, להציג בפניהם אפשרויות שמציעה הטכנולוגיה לטובת שיכלול ההוראה והתאמתה לעולמם של התלמידים. המחשבה היא כל הזמן - מה יש לנו לתת למורים מבחינת פיתוח מקצועי שאין במקומות אחרים. זהו אתגר לא פשוט שאני בטוחה שהצוות המאד מקצועי של מדריכות השפה יעמוד בו בכבוד. כייף ללוות תהליך כזה הוא יחודי ויכול להוולד רק משיתוף פעולה מאד הדוק .
תגובה 1:
אני כל כך שמח שנתקלתי במאמר הזה, שפות בישראל הן דבר נרחב ובהחלט יש להשקיע בבניית אתר בעל שפות שניות.
הוסף רשומת תגובה